Kraj

"Zwierciadło" zwiększa objętość i planuje kampanię reklamową

Wydawnictwo Zwierciadło planuje w przyszłym roku zwiększenie średniej objętości "Zwierciadła" do 200 stron. W tym roku wynosiła ona około 186...

Wydawnictwo Zwierciadło planuje w przyszłym roku zwiększenie średniej objętości “Zwierciadła” do 200 stron. W tym roku wynosiła ona około 186 stron. Jednocześnie wydawca utrzyma dotychczasową cenę egzemplarzową magazynu, która wynosi 8,90 zł. Od numeru styczniowego powiększy się liczba stron sekcji modowych i urodowych. Ten numer ukaże się w nakładzie 130 tys. egz. i zostanie wsparty kampanią reklamową w telewizji, prasie, internecie i w punktach sprzedaży. Wydawca nie podaje nazw agencji i domu mediowego, które będą odpowiedzialne za kampanię telewizyjną. W pozostałych mediach spółka we własnym zakresie przeprowadzi promocję. Średnia sprzedaż pisma w III kwartale 2008 r. wyniosła 82 132 egz. (źródło: ZKDP). (JD)