M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pracownicy Poczty Polskiej jako aktorzy w nowej reklamie Banku Pocztowego

Serwis Dzienny | 6 stycznia 2009, 06:45

Bank Pocztowy należący do Poczty Polskiej i PKO BP rozpoczyna nową kampanię reklamową programu Ekstra Procent pozwalającego na zwiększenie oprocentowania...

Bank Pocztowy należący do Poczty Polskiej i PKO BP rozpoczyna nową kampanię reklamową programu Ekstra Procent pozwalającego na zwiększenie oprocentowania oszczędności. Kampania potrwa do końca lutego i obejmie telewizję, prasę oraz billboardy.

W role aktorów na planie reklamy wcielili się m.in. pracownicy Poczty Polskiej. Do castingu zgłosiło się 60, spośród nich do udziału w reklamie wybrano pięciu. Kreację przygotowała agencja Arip, produkcją spotu zajął się Opus Film, a zakupem mediów - Mediaedge:cia.

15- i 30-sekundowe spoty reklamowe będą emitowane do końca stycznia w: TVP, Polsacie, TVN, TVN24, TVN Siedem i TV4. Od połowy stycznia reklamy pojawią się też w prasie, m.in. w: "Gazecie Wyborczej", "Rzeczpospolitej", "Dzienniku" i "Super Expressie", oraz na billboardach w 19 największych polskich miastach, w których znajdują się placówki Banku Pocztowego. Działania outdoorowe potrwają do końca lutego.

W ramach programu Ekstra Procent klient, dokonując płatności kartą płatniczą powiązaną w programie z Nowym Kontem Oszczędnościowym, może dzięki nim zwiększyć wysokość oprocentowania konta w kolejnym miesiącu (nawet o 2 pkt procentowe - do 8 proc. w skali roku). (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,