M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kevin May dyrektorem operacyjnym polskiego oddziału Janmedia Interactive

Serwis Dzienny | 6 stycznia 2009, 06:45

Kevin May, dotychczasowy dyrektor sprzedaży i członek zarządu amerykańskiego oddziału agencji interaktywnej Janmedia Interactive, został dyrektorem operacyjnym polskiego oddziału tej...

Kevin May, dotychczasowy dyrektor sprzedaży i członek zarządu amerykańskiego oddziału agencji interaktywnej Janmedia Interactive, został dyrektorem operacyjnym polskiego oddziału tej firmy. Zadaniem Maya jest reorganizacja struktury agencji w Polsce, podział kompetencji pomiędzy poszczególnymi działami firmy i przygotowanie strategii jej rozwoju.

May pracuje w amerykańskim oddziale Janmedia od sześciu lat. Oprócz tego jest członkiem zarządu globalnego firmy. Poprzednim dyrektorem operacyjnym polskiego oddziału agencji był Tomasz Karwatka, który odszedł z firmy wiosną ub.r. Od tamtej pory był wakat na tym stanowisku.

Janmedia Interactive działa na rynku amerykańskim i europejskim od 2002 r. Firma ma dwa oddziały. Biuro w Waszyngtonie zatrudnia 10 osób, a wrocławskie - 28. W portfolio klientów agencji znajdują się m.in.: Time Warner, NASA, Bank Światowy, Amnesty International, Pekao SA, BZ WBK, Euronet Worldwide, Gazeta.pl, Onet.pl, Wirtualna Polska, Mars Polska i Nivea Polska. (TWI)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,