Kraj

Commercial Union tworzy wspólny departament marketingu grupy

Grupa Commercial Union Polska utworzyła jeden wspólny departament marketingu grupy. Dotychczas spółki wchodzące w jej skład miały swoje odrębne działy...

Grupa Commercial Union Polska utworzyła jeden wspólny departament marketingu grupy. Dotychczas spółki wchodzące w jej skład miały swoje odrębne działy marketingu – obecnie te kompetencje skupiono w jednym, centralnym departamencie, za który odpowiada Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes ds. marketingu grupy Commercial Union.

Grażyna Goslings przestała być dyrektorem ds. komunikacji korporacyjnej, pozostaje jednak pracownikiem CU i będzie pełniła funkcję doradczą. Za marketing CU Direct, czyli najmłodszej oferty ubezpieczeń komunikacyjnych dla klientów indywidualnych sprzedawanych przez telefon i internet, nadal odpowiada Michał Sobolewski.

W skład grupy Commercial Union Polska wchodzą: Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie, Commercial Union Powszechne Towarzystwo Emerytalne BPH CU WBK, Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych, Commercial Union Polska – Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych, Aviva Investors Poland oraz Commercial Union Polska (spółka dystrybucyjna). (MB)