Kraj

Nowa kampania marki Vifon nawiązuje do stylu lat 30.

Tan-Viet International, importer i dystrybutor m.in. dań orientalnych pod marką Vifon, rozpoczyna nową kampanię reklamową, której kreacja nawiązuje do lat...

Tan-Viet International, importer i dystrybutor m.in. dań orientalnych pod marką Vifon, rozpoczyna nową kampanię reklamową, której kreacja nawiązuje do lat 30. W 25 miastach na nośnikach typu citylight, billboard 12 i 18 oraz frontlight pojawiły się reklamy zup Vifon Kurczak Złoty, a uzupełnieniem są reklamy radiowe. Kampania będzie prowadzona w styczniu i lutym.

– Tym razem postanowiliśmy odejść od znanej reklamy zup Vifon pod hasłem “Zalewasz?” i cofnąć się w czasy nieprzewidywalnych i szalonych lat 30. Mamy nadzieję, że nasz nowy pomysł spodoba się konsumentom, a hasło “Vifon… i robi się gorąco” podobnie jak “Zalewasz?” wejdzie do potocznego słownika Polaków – mówi Marek Rogoża, dyrektor marketingu Tan-Viet International. – Slogan kampanii nawiązuje oczywiście także do naszych produktów, niezastąpionych w mroźne dni – rozgrzewających i sycących.

Autorem kreacji kampanii reklamowej jest agencja Soul & Mind, a zakup mediów zrealizował dział marketingu Tan-Viet.

W ub.r. Tan-Viet International prowadził działania promocyjne swojego flagowego produktu pod hasłem kampanii reklamowych “Vifon – zalewasz?”. Spoty promujące zupki tej marki emitowane były w głównych stacjach telewizyjnych, m.in. w Polsacie i TVN, oraz w kinach (Cinema City, Kinoplex, Multikino oraz Silverscreen), a także na antenach RMF FM, RMF Maxxx oraz Eska.

Tan-Viet jest obecna na polskim rynku od 1990 roku. Jest wyłącznym dystrybutorem zup i sosów pod marką Vifon, a także właścicielem marek: TaoTao (sosy, makarony, grzyby, owoce i inne produkty orientalne), Tokyoto (produkty kuchni japońskiej, w tym produkty do sushi), Kim Lan (zupy błyskawiczne, sosy, makarony) oraz Vini (zupy błyskawiczne). (MB)