Kraj

Mikołaj Komar kieruje nowym magazynem "K Mag"

Spółka K-magazine wprowadziła na rynek magazyn "K Mag". Jego redaktorem naczelnym oraz dyrektorem kreatywnym jest Mikołaj Komar, wcześniej m.in. redaktor...

Spółka K-magazine wprowadziła na rynek magazyn “K Mag”. Jego redaktorem naczelnym oraz dyrektorem kreatywnym jest Mikołaj Komar, wcześniej m.in. redaktor naczelny magazynu “A4”. Jak przekazał Kuba Rudkiewicz, wydawca “K Mag”, tytuł poświęcony szeroko pojętej kulturze ma zapełnić lukę na polskim rynku wydawniczym. Jego zdaniem m.in. kanały dystrybucji i duży format sprawiają, że pismo nie ma konkurencji wśród polskich magazynów.

Pierwszy numer miesięcznika ukazał się w nakładzie 20 tys. egz. i cenie okładkowej 6,66 zł. Wkrótce spółka zamierza zwiększyć jego nakład o 100 proc. “K Mag” dystrybuowany jest w sieci kin Cinema City (widzowie otrzymują magazyn w prezencie, wymieniając dwa bilety) oraz m.in. w sieci Empik, Traffic, Relay, In Medio, Virgin. Rozsyłany jest także do blisko 2,5 tys. marketerów oraz celebrities. (JD)