Zagranica

Strateg Lowe zakłada globalną sieć People Ideas & Culture

Domenico Vitale, do niedawna chief strategy officer agencji reklamowej Lowe, zamierza założyć własną agencję reklamową pod nazwą People Ideas &...

Domenico Vitale, do niedawna chief strategy officer agencji reklamowej Lowe, zamierza założyć własną agencję reklamową pod nazwą People Ideas & Culture. Planuje rozwijanie jej działalności na skalę globalną. Jego zdaniem będzie to projekt pozbawiony rozwiniętych struktur i biurokracji, gdyż tego właśnie potrzebują klienci. Vitale uważa, że tradycyjny model budowy agencji reklamowej stał się przeszkodą w poszukiwaniu nowych rozwiązań komunikacyjnych i kreatywnych.

Założyciel People Ideas & Culture chce bazować na grupie prawie 150 ekspertów świadczących usługi w zakresie reklamy, public relations, mody, muzyki, fotografii i eventów. Nowa firma ma już dwóch klientów, jednak ich nazwy nie zostały ujawnione. Wiadomo jedynie, że jeden z nich to producent dóbr luksusowych, a drugi to producent artykułów dla dzieci. (“Advertising Age”)