Przetargi

Leo Burnett zajmie się obsługą budżetu PZU

Grupa PZU zakończyła przetarg na strategiczną obsługę reklamową, wybierając agencję Leo Burnett. Na tzw. short-liście konkursu były również Juicy (wcześniej...

Grupa PZU zakończyła przetarg na strategiczną obsługę reklamową, wybierając agencję Leo Burnett. Na tzw. short-liście konkursu były również Juicy (wcześniej Ad Works) oraz McCann Erickson. Ubezpieczyciel uzasadnia, że Leo Burnett zaprezentowała najlepszą ofertę strategiczno-kreatywną. Umowa będzie obejmować prace dla wszystkich spółek Grupy PZU, tj.: PZU SA, PZU Życie SA, PTE PZU SA, TFI PZU SA.

W pierwszym etapie przetargu agencje zostały poproszone o przedstawienie propozycji w dwóch zadaniach przetargowych – pierwszym dotyczącym strategii komunikacyjnej 360 stopni dla marki PZU oraz drugim związanym z kampanią reklamową dla ubezpieczeń komunikacyjnych. W drugim etapie agencje prezentowały szczegółowe rozwiązania kreatywne oraz przedstawiały propozycje warunków współpracy, dedykowanych zespołów i kosztów.

Agencja reklamowa Just, która dotychczas obsługiwała PZU, odpadła z przetargu po pierwszym etapie.

Jednocześnie Grupa PZU finalizuje przetarg na dom mediowy – prowadzi negocjacje kosztowe z Initiative oraz Starlinkiem (który obecnie pracuje dla PZU). Prowadzi też przetarg na wspierające agencje w zakresie BTL oraz eventów. (MB)