Kraj

Reebok rezygnuje z wykorzystywania brandu RBK

Reebok, marka należąca do Adidas Group, zdecydował się na zastąpienie dotychczasowych kilku znaków graficznych wykorzystywanych do wsparcia koncepcji jednym, spójnym...

Reebok, marka należąca do Adidas Group, zdecydował się na zastąpienie dotychczasowych kilku znaków graficznych wykorzystywanych do wsparcia koncepcji jednym, spójnym logotypem z pełną nazwą Reebok. Celem tych działań jest wzmocnienie wizerunku oraz podkreślenie pozycjonowania marki.

Reebok pojawi się wszędzie w działaniach komunikacyjnych, w środowisku detalicznym oraz na większości produktów. Z użycia stopniowo wycofywany jest logotyp RBK, który został stworzony do wsparcia koncepcji związanych z hip-hopem oraz wielkomiejskim stylem życia.

Reebok Classic, logo linii produktów lifestyle’owych z charakterystyczną flagą Wielkiej Brytanii, będzie nadal wykorzystywane na produktach. (JD)