Zagranica

NIEMIECKI OBI PRZEKAZUJE AGENCJI GREY BUDŻET REKLAMOWY

Niemiecka sieć supermarketów budowlanych OBI przekazała wart 19 mln dol. budżet reklamowy agencji Grey Worldwide, kończąc tym samym swoją 10-letnią...

Niemiecka sieć supermarketów budowlanych OBI przekazała wart 19 mln dol. budżet reklamowy agencji Grey Worldwide, kończąc tym samym swoją 10-letnią współpracę z należącą do WPP Group agencją Young & Rubicam z Frankfurtu. Grey zajmie się kreacją OBI nie tylko na rynku niemieckim, ale również w krajach, gdzie producent ma swoją sieć – we Włoszech, Austrii, Polsce, Szwajcarii, Słowenii, w Czechach, na Węgrzęch i w Chinach. W przetargu udział wzięły agencje Baader Hermes Y&R oraz Saatchi & Saatchi. OBI rozpoczął działalność 21 lat temu, a na całym świecie ma 438 sklepów i zatrudnia 23 tys. pracowników.