Kraj

PKO BP w reklamach dziękuje reprezentacji szczypiornistów

Bank PKO BP, który jest głównym sponsorem polskiej reprezentacji w piłce ręcznej, postanowił wykorzystać reklamowo ich sukces w mistrzostwach świata...

Bank PKO BP, który jest głównym sponsorem polskiej reprezentacji w piłce ręcznej, postanowił wykorzystać reklamowo ich sukces w mistrzostwach świata w Chorwacji (awans do półfinału) – w piątek w największych dziennikach ogólnokrajowych bank zamieścił całostronicowe reklamy uradowanych szczypiornistów z podpisem: “Chłopaki! Rzućcie jeszcze dwa razy… Trzymamy za Was kciuki!”.

Reklamy PKO BP dziękujące reprezentantom pojawiły się też w wielu portalach i serwisach internetowych. Kreację przygotowała agencja reklamowa Testardo Gram, za działania w internecie odpowiada agencja Hypermedia, a planowaniem i zakupem mediów zajął się ZenithOptimedia.

Dzisiaj w dziennikach ogólnokrajowych również ukazały się reklamy PKO BP nawiązujące do mistrzostw. Marek Kłuciński, dyrektor departamentu strategii marketingowej PKO BP, powiedział, iż ponieważ w piątek (gdy bank musiał przekazać reklamy do mediów – do druku) nieznany był wynik pojedynku naszej reprezentacji z Chorwatami, bank przygotował cztery różne kreacje reklam – dziękujące naszym szczypiornistom za grę bez względu na to, czy uda im się wywalczyć awans do finału, czy nie. (MB)