Kraj

Rafał Kołodziej pomaga w przygotowaniu nowej strategii Peppermint

Rafał Kołodziej pomaga w przygotowaniu nowej strategii agencji Peppermint. Kołodziej przez wiele lat był dyr. strategicznym w Tequila/Polska, ostatnio pracuje...

Rafał Kołodziej pomaga w przygotowaniu nowej strategii agencji Peppermint. Kołodziej przez wiele lat był dyr. strategicznym w Tequila/Polska, ostatnio pracuje jako niezależny konsultant. Nowa strategia i pozycjonowanie agencji mają być gotowe w połowie lutego. Agencja nie wyklucza także współpracy z Rafałem Kołodziejem przy realizacji dużych projektów dla swoich klientów.

Peppermint przeszedł ostatnio spore zmiany. W listopadzie dyr. zarządzającym został Bartosz Kluczyński, który zastąpił Macieja Mitoraja. Firma zmniejszyła zatrudnienie o 14 osób, odeszła m.in. Monika Klama, dyr. strategiczny. Przyjęto trzy nowe osoby. Obecnie agencja ma 32 pracowników, w tym ośmiu pracuje w warszawskim biurze.

Kluczowymi klientami agencji pozostają Kompania Piwowarska, Skoda, TUI i Unilever. Peppermint może pochwalić się też nowymi wygranymi, m.in. budżetem InPost. Firma nie podaje jeszcze wyników finansowych za 2008 r. (TW)