Zagranica

W JAPONII KUPUJEMY COLĘ PRZEZ TELEFON

W tegorocznym letnim sezonie Coca-Cola rozpocznie w Tokio testowanie najnowszej generacji automatów sprzedających napoje. Dzięki nowoczesnym maszynom, które powstały przy...

W tegorocznym letnim sezonie Coca-Cola rozpocznie w Tokio testowanie najnowszej generacji automatów sprzedających napoje. Dzięki nowoczesnym maszynom, które powstały przy współpracy firm NTT DoCoMo Inc. oraz Itochu Corp., na ulicach Tokio będzie można bezgotówkowo kupić Colę. Pomysł, zwany “i-Vending Project”, zakłada połączenie i-automatów z popularnym i-mode service, należącym do DoCoMo, dzięki którym japońscy konsumenci mają stałe połączenie z Internetem przez telefony komórkowe. Coca-Cola będzie zachęcać Japończyków do korzystania z nowej usługi programem lojalnościowym, który nagradza kupujących punktami, które mogą być wymienione na produkty Coli.