M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowe pakiety Muratora tańsze o kilkadziesiąt procent od reklam w poszczególnych tytułach

Serwis Dzienny | 3 lutego 2009, 06:45

Murator SA wprowadził do swojej oferty dwa pakiety reklamowe: Target On i Target Ona (informowaliśmy o tym we wczorajszym wydaniu...

Murator SA wprowadził do swojej oferty dwa pakiety reklamowe: Target On i Target Ona (informowaliśmy o tym we wczorajszym wydaniu DS "MMP"). W skład pierwszego wchodzą magazyny: "Murator", "Żagle", "Podróże" i "Tenis.Gem.Set.Mecz". Drugi obejmuje miesięczniki: "M jak mama", "Zdrowie", "M jak mieszkanie" oraz "Moje Mieszkanie". Pakiet Target On ma gwarantować reklamodawcom największy zasięg wśród pism adresowanych do mężczyzn, natomiast Target Ona - kobiet. Obie propozycje są o kilkadziesiąt procent tańsze od stron kupowanych pojedynczo. Pierwszy z nich kosztuje 68,9 tys. zł, a drugi - 48 tys. zł (cena netto za jednorazową emisję, oferta pakietowa dotyczy umieszczenia w każdym z tytułów składających się na pakiet reklamy całostronicowej, prawa strona). (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,