Kraj

Kamis promuje Irving w telewizji

Firma Kamis ruszyła z kampanią reklamową herbat Irving. Działania prowadzone są w wybranych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Reklama Irving...

Firma Kamis ruszyła z kampanią reklamową herbat Irving. Działania prowadzone są w wybranych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Reklama Irving pojawi się przy serialach gromadzących najwyższą widownię, np.: “Na Wspólnej”, “Detektywi”, “39 i pół”, “Brzydula”, przy popularnych programach jak np. “Szymon Majewski show”, “Dzień dobry TVN”. Emisje pojawią się również w trakcie megahitów filmowych Polsatu.

Kampania ma charakter wizerunkowy i jest kontynuacją rozpoczętej w ubiegłym roku komunikacji. Spot reklamowy Irving z adaptacją przeboju “Walking on sunshine” będzie obecny w telewizji przez najbliższe cztery tygodnie.

Grupą docelową kampanii są kobiety w wieku 25-49 lat z wykształceniem średnim i wyższym, z dochodami powyżej średniej krajowej.

Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja Testardo Gram, zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom. (JD)