Kraj

CenterNet wspiera projekt nowej marki kierowanej do wędkarzy

Na kilka miesięcy przed startem oferty komercyjnej operator telefonii komórkowej CenterNet we współpracy z Polskim Portalem Wędkarskim "Rybobranie.pl" rozpoczął realizację...

Na kilka miesięcy przed startem oferty komercyjnej operator telefonii komórkowej CenterNet we współpracy z Polskim Portalem Wędkarskim “Rybobranie.pl” rozpoczął realizację akcji promocyjnej “Daj się złowić”. Pretekstem do jej przeprowadzenia były odbywające się na warszawskim Torwarze targi “Na ryby”, w których wzięło udział ponad 6 tys. wędkarzy i sympatyków wędkarstwa. Celem organizatorów akcji jest rozpoczęcie budowy projektu telekomunikacyjnego wspólnie z jego przyszłymi odbiorcami. Dzięki akcji promocyjnej “Daj się złowić” wyłoniono bazę 100 osób, które staną się ambasadorami nowej telefonii komórkowej.

W październiku 2008 r. CenterNet SA zawarł porozumienie o współpracy z Polskim Portalem Wędkarskim “Rybobranie.pl” w zakresie tworzenia oraz sprzedaży produktów i usług telefonii komórkowej wraz z usługami dodanymi, istotnymi dla grupy docelowej.

Rybobranie.pl to wspólne przedsięwzięcie Polskiego Związku Wędkarskiego i spółki DirNet. Wokół portalu działa społeczność ok. 600 tys. wędkarzy zrzeszonych w związku. Przedstawiciele CenterNetu i Rybobrania.pl nie ujawnili nazwy marki produktu, który będzie adresowany do wędkarzy. (AMS)