Kraj

Ergo Hestia odnosi się do reklam Link4 przeciwko agentom

Grupa ubezpieczeniowa Ergo Hestia w odpowiedzi na reklamy Link4 postanowiła stanąć w obronie agentów ubezpieczeniowych. "Różne oblicza doradcy" to tytuł...

Grupa ubezpieczeniowa Ergo Hestia w odpowiedzi na reklamy Link4 postanowiła stanąć w obronie agentów ubezpieczeniowych. “Różne oblicza doradcy” to tytuł pierwszej odsłony kampanii reklamowej Grupy Ergo Hestia, która rusza w prasie ogólnopolskiej i regionalnej. Przedstawiciele ubezpieczyciela nie kryją, że ich działania są odpowiedzią na powtarzające się ataki kierowane przeciwko agentom ubezpieczeniowym przez jedno z towarzystw typu direct.

Chodzi o reklamy TU Link4, w których ubezpieczyciel najpierw pokazywał agentów rozpaczających po stracie klientów, a w najnowszej odsłonie posługuje się absurdalnym i ironicznym humorem w wykonaniu duetu satyryków Grzegorza Wasowskiego i Sławomira Szczęśniaka.

– Przypomnimy naszym klientom i pracownikom, jak ogromną rolę we współczesnym świecie odgrywa agent ubezpieczeniowy czy doradca finansowy. Chcemy równocześnie pokazać nieprawdziwość tezy głoszącej, iż model biznesowy pozbawiony udziału agenta jest zawsze równoznaczny z niższą ceną polisy – mówi Małgorzata Makulska, wiceprezes Grupy Ergo Hestia. – Tworzenie takich uogólnień to nadużycie zaufania klientów do instytucji finansowych, które pracują poprzez pośredników – doradców – dodaje Makulska.

Reklamy mają formę serii wywiadów z agentami reprezentującymi Hestię. Będą one publikowane w mediach lokalnych (Media Regionalne, Polskapresse) i ogólnopolskich (“Dziennik”, “Gazeta Wyborcza”, “Newsweek”). Informacje o wywiadach w “Newsweeku” ukażą się też w reklamach telewizyjnych.

Akcja jest dziełem działu marketingu Ergo Hestii we współpracy z agencją Valkea i domem mediowym Brand Connection. Ergo Hestia zaplanowała działania reklamowe do maja br. (MB)