Kraj

Raisio informuje w kampanii TV o nowej pojemności Benecola

Raisio Polska Foods wspiera kampanią nowe opakowanie jogurtów pitnych Benecol o zmienionej pojemności. Dotychczasowe opakowania typu czteropak (4x100 ml) zostały...

Raisio Polska Foods wspiera kampanią nowe opakowanie jogurtów pitnych Benecol o zmienionej pojemności. Dotychczasowe opakowania typu czteropak (4×100 ml) zostały zastąpione buteleczkami o pojemności 250 ml, które można kupować pojedynczo. Dostępne będą dwa znane już warianty smakowe jogurtów: classic z nutą limonki oraz truskawkowy.

Wprowadzenie na rynek zmienionej pojemności jogurtów pitnych Benecol wspiera telewizyjna kampania reklamowa. Działania potrwają do połowy marca, obejmą m.in.: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TV4, TVN Siedem, TVP3, TVN24, TVN Style, Animal Planet, Ale Kino!, Zone Europa. Celem kampanii jest ukazanie prozdrowotnego działania produktów Benecol, czyli naturalnego obniżania poziomu złego cholesterolu w organizmie, i jednocześnie poinformowanie o nowych jogurtach pitnych, które dzięki zawartości stanoli roślinnych pomagają dbać o zdrowie serca.

Adaptację spotu przygotowała agencja reklamowa Testardo Gram we współpracy z domem produkcyjnym Tandem Taren-To. Media zaplanował i kupił ZenithOptimedia. (DD)