Kraj

Anna Maria Jopek w kolejnym etapie kampanii kosmetyków Yoskine

Dax Cosmetics rozpoczyna drugi etap kampanii wizerunkowej marki kosmetyków premium Yoskine wprowadzonej w listopadzie ub.r. Spoty z udziałem Anny Marii...

Dax Cosmetics rozpoczyna drugi etap kampanii wizerunkowej marki kosmetyków premium Yoskine wprowadzonej w listopadzie ub.r. Spoty z udziałem Anny Marii Jopek, która jest ambasadorką tej marki (o rozpoczęciu tej współpracy informowaliśmy w DS “MMP” 24 listopada ub.r.), będą emitowane w stacjach ogólnopolskich i tematycznych (TVP, TVN, Polsat, TVN Siedem, TV4, TVP Info, TVN24, TVN Style). Kampania prasowa obejmie lifestyle’owe magazyny kobiece. Kolejnym elementem komunikacji będzie akcja przeprowadzona we współpracy z portalem Wizaż.pl.

Komunikacja jest skierowana do kobiet w wieku 30-60 lat, z wykształceniem średnim i wyższym, mieszkanek miast, o dochodach powyżej średniej krajowej. Akcja będzie realizowana od marca do maja 2009 r. Celem kampanii jest budowanie świadomości serii Yoskine.

Nazwę i kreację dla nowej linii przygotowała agencja CzteryCzwarte. Koncepcję marki, strategię pozycjonowania oraz zakup mediów opracował Mindshare Polska. (MB)