Kraj

Tymbark zachwala brazylijskie pomarańcze

Od 3 marca trwa kolejna kampania reklamowa przygotowana przez grupę
 Saatchi & Saatchi dla firmy Tymbark (Maspex Wadowice). Tym razem...

Od 3 marca trwa kolejna kampania reklamowa przygotowana przez grupę
 Saatchi & Saatchi dla firmy Tymbark (Maspex Wadowice). Tym razem projekt realizowany jest dla soku pomarańczowego Tymbark Classic “Matao”. Celem prowadzonych działań jest powiązanie wizerunku produktu z regionem Matao w Brazylii, skąd od 15 lat Tymbark sprowadza pomarańcze używane do produkcji soku Tymbark Classic.

30-sekundowy spot reklamowy ma formę muzycznej pocztówki “Pozdrowienia z Matao”, w którym grupa Brazylijczyków – mieszkańców Matao – śpiewa: “Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” (przebój Skaldów). Z kolei koncepcja reklamy prasowej “Wyjątkowa selekcja z Matao” nawiązuje do głównego symbolu kojarzonego z Brazylią – piłki nożnej, przypominając jednocześnie o znanej, wysokiej jakości brazylijskich pomarańczy. Kampania realizowana jest w telewizji oraz prasie (miesięczniki i tygodniki). Spot reklamowy jest emitowany w: TVP1, TVP2, Polsacie, TV4, TVN, TVN Siedem.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOptimedia. (AMS)