Kraj

Neinver promuje nową galerię hasłem "I love Malta"

Ruszył drugi etap kampanii reklamowej promującej otwarcie poznańskiej Galerii Malta (Neinver) pod hasłem "I love Malta". Kampania skierowana jest do...

Ruszył drugi etap kampanii reklamowej promującej otwarcie poznańskiej Galerii Malta (Neinver) pod hasłem “I love Malta”. Kampania skierowana jest do mieszkańców Wielkopolski w wieku 15-45 lat, obejmuje: outdoor, prasę regionalną, radio i internet. Potrwa do końca kwietnia br. Komunikacja ma podkreślać charakter nowego centrum handlowo-rozrywkowego oferującego modne i popularne marki z całego świata, a dzięki stopniowaniu przekazów informacyjnych rozbudzać ciekawość odbiorców oraz chęć odwiedzenia nowego centrum.

Pierwszy etap stanowiły teasery outdoorowe nawiązujące do hasła, pod którym prowadzona jest kampania.

Za kreację odpowiada agencja San Markos. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media On. (DD)