M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Budowlańcy w kampanii polecają Rigips

Serwis Dzienny | 6 marca 2009, 06:45

Na początku marca ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa marki Rigips skierowana do wykonawców budowlanych. Komunikowana jest głównie w prasie i outdoorze...

Na początku marca ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa marki Rigips skierowana do wykonawców budowlanych. Komunikowana jest głównie w prasie i outdoorze i przebiega pod hasłem "Z szacunkiem dla fachowców". Za opracowanie strategii i implementację kreacji odpowiadają agencje Effectica i Effectica Direct.

Do kampanii zaproszeni zostali przedstawiciele branży - właściciele firm budowlanych. Sesja zdjęciowa z ich udziałem zaowocowała kreacją na nośniki wielkoformatowe (outdoor o zasięgu ogólnopolskim) oraz kampanią prasową, m.in. w "Gazecie Wyborczej" i "Rzeczpospolitej", tygodnikach: "Polityka", "Newsweek" oraz w prasie branżowej. Rigips planuje w kolejnych miesiącach kontynuację działań reklamowych.

Agencja pozyskała budżet marki Rigips w przetargu, którego rozstrzygnięcie miało miejsce 2 lutego br. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,