M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marki nie powinny stronić od serwisów społecznościowych - raport The Future Laboratory

Serwis Dzienny | 6 marca 2009, 06:45

Marki, które z sukcesem angażują swoich konsumentów poprzez serwisy i inne media społecznościowe, mają znaczącą przewagę nad tymi, które tego...

Marki, które z sukcesem angażują swoich konsumentów poprzez serwisy i inne media społecznościowe, mają znaczącą przewagę nad tymi, które tego nie robią. Taką konkluzję przynosi opublikowany raport brytyjskiej firmy The Future Laboratory przygotowany we współpracy z MySpace oraz Jam. Według raportu jedna piąta użytkowników serwisów społecznościowych stara się dowiedzieć, co dana firma oferuje poprzez swoje profile na tego typu serwisach, jedna czwarta zaś twierdzi, że jest zadowolona, iż ich marka komunikuje się z nimi w ten sposób, bo mogą dowiadywać się dzięki temu o nowościach, promocjach czy ekskluzywnych eventach.

Autorzy raportu wskazują więc, że media społecznościowe są efektywne kosztowo i zdecydowanie powinny być traktowane przez marketerów jako ważny element ich marketing miksu. ("Media & Marketing Global")

Czytaj więcej na temat: , ,