M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Telepizza wspiera promocję kampanią multimedialną

Serwis Dzienny | 6 marca 2009, 06:45

Telepizza rusza z kampanią pod hasłem "2 za 1 extra - podwojone zamówienie w pojedynczej cenie". Kampania ma charakter prosprzedażowy....

Telepizza rusza z kampanią pod hasłem "2 za 1 extra - podwojone zamówienie w pojedynczej cenie". Kampania ma charakter prosprzedażowy. Informuje o ofercie "2 za 1 extra" umożliwiającej podwojenie zamówienia w pojedynczej cenie. Kampania obejmuje: telewizję (m.in.: TVN, Polsat, TVN Siedem, TV4, 4fun.TV, Discovery, kanały At Media i niszowe), radio (Radio Eska), radio internetowe (Open.fm) i kino.

Planowaniem i zakupem czasów antenowych zajął się dom mediowy PanMedia Western. Kreację kampanii wykonała agencja reklamowa Salt & Pepper. Za produkcję spotów (TV, kino, radio) odpowiedzialne jest studio Genetix. (JN)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,