M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Axel Springer uruchamia nowe serwisy dla kobiet

Serwis Dzienny | 6 marca 2009, 06:45

Axel Springer Polska uruchomił dwa nowe serwisy skierowane do kobiet - Koktajl24 i W-spodnicy.pl. Według Anny Gancarz, PR managera w...

Axel Springer Polska uruchomił dwa nowe serwisy skierowane do kobiet - Koktajl24 i W-spodnicy.pl. Według Anny Gancarz, PR managera w biurze zarządu Axel Springer Polska, na polskim rynku internetowym istnieje miejsce dla nowych portali rozrywkowych i kobiecych. - W naszym kraju z internetu korzysta około połowy mieszkańców, podczas gdy w krajach Europy Zachodniej - o ponad jedną trzecią więcej. W ciągu kilku najbliższych lat różnica ta będzie się wyrównywać, a w sieci pojawią się nowi użytkownicy - dodaje. Jej zdaniem przewagą konkurencyjną serwisów jest dostęp do zasobów koncernu Axel Springer na całym świecie. Na tle konkurencji Koktajl24 ma wyróżniać się m.in. szybkością w reagowaniu na wydarzenia oraz brakiem agresywnych i obraźliwych treści.

Koktajl24 to rozrywkowy wortal prezentujący wiadomości z życia polskich i zagranicznych gwiazd show-biznesu oraz ludzi świata kultury i polityki. Serwis tworzy niezależna redakcja internetowa. Natomiast W-spodnicy.pl to serwis informacyjno-społecznościowy. Redakcjami obu serwisów kieruje Monika Lubowiecka, była redaktor naczelna portalu Kobieta.Dziennik.pl. Project managerem serwisu W-spodnicy.pl jest Marta Badurek, która odpowiada także za Redakcja.pl, a menedżerem Koktajlu24 - Małgorzata Iwanicka, która wcześniej odpowiadała m.in. za projekty internetowe w Next (Starcom MediaVest). (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,