M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Play z nową marką Fresh idzie na wojnę cenową w pre-paidach

Serwis Dzienny | 6 marca 2009, 06:45

P4, operator sieci Play, w połowie marca wprowadzi na rynek ofertę pod nową marką Play Fresh. Zastąpi ona dotychczasowe oferty...

P4, operator sieci Play, w połowie marca wprowadzi na rynek ofertę pod nową marką Play Fresh. Zastąpi ona dotychczasowe oferty na kartę (pre-paid) operatora. Jej siłą ma być stawka 29 gr za minutę połączenia do wszystkich sieci, jak twierdzą przedstawiciele Play, najtańsza na rynku - kolejna (39 gr) jest o ponad 30 proc., a jeszcze następna (44 gr) o połowę droższa. Poza tym przedstawiciele Play podkreślają, że środki z każdego doładowania nie przepadają przez cały rok (standardem na rynku jest, że doładowania są ważne określony czas).

- To będzie przez długi czas na pewno najlepsza oferta na rynku, a my będziemy pilnować, by była najtańsza - deklaruje Bartosz Dobrzyński, dyrektor marketingu P4. Pytany o cele sprzedażowe szef marketingu Play odpowiada, że operator spodziewa się, iż dzięki ofercie Play Fresh pozyska nawet połowę wszystkich aktywacji w segmencie pre-paid. Natomiast Play nie zmienia celu ogólnego - do końca br. chce mieć 3 mln klientów.

Wprowadzeniu Play Fresh będzie towarzyszyła szeroko zakrojona (wszystkie media ATL oraz dużo form niestandardowych, ambientowych) i intensywna kampania reklamowa przygotowywana przez agencję Change i dom mediowy ZenithOptimedia. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , ,