Kraj

Lirene szykuje "pomarańczowe" uderzenie antycellulitowe

Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris" wprowadza na rynek serię antycellulitowych kosmetyków marki Lirene. Są to produkty zarówno do mycia ciała,...

Laboratorium Kosmetyczne “Dr Irena Eris” wprowadza na rynek serię antycellulitowych kosmetyków marki Lirene. Są to produkty zarówno do mycia ciała, jak i pielęgnacji. – Elementem wyróżniającym serię antycellulitową jest intensywny kolor pomarańczowy oraz visual – skórka pomarańczy – mający podkreślać istotę pomysłu serii – mówi Małgorzata Babicz, młodszy kierownik marki Lirene.

Debiutowi produktu towarzyszyć będą kampanie ATL-owa i BTL-owa. Przy ich realizacji marketer współpracuje z agencją Ogilvy Action i domem mediowym Starcom. Wartość budżetu nie jest znana.

Pomarańczowa linia kosmetyków Lirene składa się z siedmiu produktów. Ich sugerowane ceny wahają się od ok. 10 zł do ok. 22 zł. (JD)