Kraj

Hellena ma nowe logo autorstwa Opus B; szykuje się do rewitalizacji marki

Jutrzenka Colian, właściciel napojów marki Hellena, zmienia jej logo. Ma to być pierwszy krok w rewitalizacji tego brandu, znanego przede...

Jutrzenka Colian, właściciel napojów marki Hellena, zmienia jej logo. Ma to być pierwszy krok w rewitalizacji tego brandu, znanego przede wszystkim jako oranżada.

Nowy emblemat nawiązuje do starego. Kanciasty kształt i logo stały się delikatniejsze, bardziej nowoczesne, a białe ramki zastąpiły dwa łuki. Nie zmieniono czcionki. Kolorami logo nadal pozostały biel i zieleń, przy czym ta ostatnia zmieniła odcień z jasnego na ciemniejszy. Autorem nowego logo jest agencja Opus B.

Dotychczasowe logo Helleny funkcjonowało od początku istnienia marki na polskim rynku – od 1991 r. Jutrzenka dopiero dwa lata po przejęciu tego brandu zdecydowała się na zmiany w obrębie marki. – Podjęliśmy strategiczną decyzję, aby zanim zdecydujemy się na ten krok, przede wszystkim zbudować na nowo dystrybucję dla Helleny takiej, jaką pamiętają nasi konsumenci. Następny krok to poprawa i unowocześnianie wizerunku marki. W sezonie 2009 jesteśmy gotowi poważnie zawalczyć o wysoką pozycję Helleny nie tylko w segmencie oranżad, ale w ogólne napojów bezalkoholowych – zapowiada Magdalena Jędrzejczak, brand manager marki Hellena.

Wkrótce Jutrzenka rozpocznie realizację nowego planu marketingowego dla brandu. Na razie jednak nie zdradza żadnych szczegółów. (BG)