M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Konsumenci w USA zaczęli zwracać uwagę na cenę

Serwis Dzienny | 23 marca 2009, 06:45

Według firmy badawczej BIGresearch ponad 90 proc. amerykańskich konsumentów uważa, że kryzys ma negatywny wpływ na ich życie, a jego...

Według firmy badawczej BIGresearch ponad 90 proc. amerykańskich konsumentów uważa, że kryzys ma negatywny wpływ na ich życie, a jego skutki będą odczuwalne w ciągu najbliższych pięciu lat. Ponad połowa przyznaje, że stała się wrażliwa na cenę, przede wszystkim przy zakupach żywności i ubrań. Część respondentów przyznała również, że zamierza rzadziej korzystać z kart kredytowych. Wydatki konsumenckie w Stanach Zjednoczonych spadły w ostatnim kwartale 2008 r. o 3,8 proc. Badanie zostało przeprowadzone na grupie 8 tys. osób. ("WARC")

Czytaj więcej na temat: