Kraj

Eska inwestuje we wsparcie konkursu Eska Music Awards

Radio Eska (Grupa Radiowa "Time") wspiera kampanią reklamową tegoroczną edycję Eska Music Awards (EMA). Działania prowadzone są w telewizji (m.in....

Radio Eska (Grupa Radiowa “Time”) wspiera kampanią reklamową tegoroczną edycję Eska Music Awards (EMA). Działania prowadzone są w telewizji (m.in. Polsat), radiu (Radio Eska, Eska Rock), prasie (m.in.: “Super Express”, “Newsweek”, “Przekrój”, “Wprost”, “Playboy”, “Viva”, “Party”, “CKM”), internecie i na outdoorze. Kreację przygotował Tomasz Sadurski. Media zaplanował i kupił Time we własnym zakresie.

Nagrody EMA będą wręczone z końcem kwietnia br. Wśród nominowanych są m.in.: Edyta Górniak, Kasia Wilk, Feel.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęły Polsat i “Super Express”. Partnerem strategicznym jest miasto Łódź. Sponsorami konkursu są Zdrapki (Totalizator Sportowy) i New Yorker. (DD)