M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Megamarki tracą w rankingu Core Brand Brand Power

Serwis Dzienny | 23 marca 2009, 06:45

Marki Pepsi, Starbucks i Microsoft spadły w najnowszym rankingu Core Brand Brand Power. Lista ta jest tworzona na podstawie wywiadów...

Marki Pepsi, Starbucks i Microsoft spadły w najnowszym rankingu Core Brand Brand Power. Lista ta jest tworzona na podstawie wywiadów z 400 menedżerami reprezentującymi 1,2 tys. firm. Przy wyborze brane są pod uwagę takie czynniki jak reputacja, kondycja finansowa i wartość dla inwestorów. Na pozycji pierwszej i drugiej znalazły się podobnie jak rok wcześniej Coca-Cola i Johnson & Johnson. Natomiast marka Pepsi spadła z pozycji czwartej w 2005 r. na 18. w najnowszym rankingu. Z kolei Starbucks jest obecnie na 14. miejscu, a rok temu był na dziesiątym. Microsoft także spadł z miejsca 26. na 54. ("Advertising Age")

Czytaj więcej na temat: , , , ,