Kraj

Sebastian Loeb, mistrz WRC, w kampanii olejów Total Quartz

Total Polska prowadzi kampanię reklamową marki olejów Total Quartz. Działania obejmują spoty TV oraz nośniki reklamy zewnętrznej. W reklamach wykorzystano...

Total Polska prowadzi kampanię reklamową marki olejów Total Quartz. Działania obejmują spoty TV oraz nośniki reklamy zewnętrznej. W reklamach wykorzystano wizerunek kierowcy rajdowego Sebastiana Loeba, od pięciu lat mistrza świata w rajdach WRC. Ewa Kalinowska z działu marketingu Total Polska zaprzecza, jakoby reklamy z udziałem Loeba były odpowiedzią koncernu na działania reklamowe konkurencyjnych marek – brandu Castrol wspieranego przez Leszka Kuzaja czy olejów Platinum firmowanych przez Macieja Wisławskiego. Total jest bowiem globalnie sponsorem teamu Loeba już od pięciu lat, a rajdowiec używa olejów Total Quartz podczas wyścigów.

Pierwsza kampania z jego udziałem na polskim rynku miała miejsce jesienią ub.r. Aktualne wsparcie potrwa miesiąc. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Vizeum. Za kreację kampanii odpowiada natomiast paryska agencja BBDO. (BG)