Kraj

PROCTER & GAMBLE ZNOWU W TVN, A KOMPANIA W POLSACIE

Procter & Gamble - jeden z największych reklamodawców telewizyjnych na polskim rynku - od kwietnia br. ponownie będzie reklamował się...

Procter & Gamble – jeden z największych reklamodawców telewizyjnych na polskim rynku – od kwietnia br. ponownie będzie reklamował się w TVN. W ub.r. ten marketer, którego budżet mediowy obsługuje MediaCom, nie inwestował w tę stację, niewielkie wydatki przeznaczył też na telewizję publiczną; gros pieniędzy poszło na Polsat. W 2001 P&G inwestuje jednak we wszystkie znaczące telewizje polskie. Kwiecień okazał się szczęśliwy także dla Polsatu, gdyż do telewizji tej trafiła część budżetu Kompanii Piwowarskiej. Zdaniem Andrzeja Muszyńskiego, dyrektora Polsat Media, odbyło się to najprawdopodobniej kosztem TVP. Nie udało nam się ustalić szczegółów do momentu zamknięcia serwisu w piątek wieczorem. (MM)