Kraj

Moc i elegancja w aktualnej kampanii Mercedesa klasy C

Agencja Scholz & Friends Warszawa przygotowała adaptację międzynarodowej kampanii Mercedesa klasy C (Mercedes-Benz Polska). Działania prowadzane są pod hasłem “Moc...

Agencja Scholz & Friends Warszawa przygotowała adaptację międzynarodowej kampanii Mercedesa klasy C (Mercedes-Benz Polska). Działania prowadzane są pod hasłem “Moc i elegancja”, a ich celem jest poinformowanie o zaletach nowych, ekologicznych rozwiązań BlueEfficiency. Kampania ma charakter ogólnopolski i obejmie telewizję, nośniki outdoorowe, internet oraz prasę.

BlueEfficiency to szereg innowacyjnych rozwiązań technologicznych chroniących środowisko naturalne.

Obecna kampania jest już kolejną, która dotyczy tych rozwiązań – w styczniu i lutym przeprowadzone działania promowały ekologiczne rozwiązania zastosowane w modelach klasy A i B.

Agencja Scholz & Friends Warszawa obsługuje wszystkie marki samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych Mercedes-Benz, a także usługi posprzedażowe oferowane przez serwis Mercedes-Benz. Za dobór mediów do kampanii odpowiada Mediaedge:cia. (BG)