Kraj

Saatchi & Saatchi Direct rozwija zespół do obsługi custom publishing

Zespół Saatchi & Saatchi Direct powiększył się o trzy osoby: na stanowiska senior art directorów dołączyli Marcin Kubera i Maciej...

Zespół Saatchi & Saatchi Direct powiększył się o trzy osoby: na stanowiska senior art directorów dołączyli Marcin Kubera i Maciej Teodorowicz, a na account supervisora – Radosław Frydlewicz. Dalsza rozbudowa działu kreacji jest związana z tym, że w obrębie struktury Saatchi & Saatchi Direct powstaje zespół specjalizujący się w wydawnictwach typu custom. Liderem projektu jest Marcin Kubera, art director i fotograf. Ostatnio jako senior art director związany był z Momentum Worldwide, gdzie realizował prace m.in. dla: ING Banku Śląskiego, TP SA, Opla, Duluksu, Nestle i Polkomtela. Marcin Kubera jest laureatem KTR oraz Golden Arrow.

Maciej Teodorowicz doświadczenie zdobywał, pracując dla takich klientów, jak: Herbapol, Abot czy Fortis Bank. Będzie pracował w zespole kierowanym przez Tomasza Uszyńskiego (senior art director) i realizował projekty dla Wedla i Carrefoura. Teodorowicz jest absolwentem Warszawskiej Szkoły Reklamy.

Radosław Frydlewicz będzie odpowiedzialny za koordynację projektów oraz współudział w rozwoju strategii marketingowej dla Carrefour Polska oraz Maspeksu Wadowice (Tymbark). Wcześniej związany z Momentum Worldwide, gdzie realizował projekty m.in. dla: Nestlé (Nescafe), General Motors (Opel, Chevrolet), UPS i V&S Luksusowa. (AMS)