M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rynek reklamowy spadnie w tym roku o prawie 6 proc. według prognoz Carata

Serwis Dzienny | 27 marca 2009, 06:45

Według prognoz sieci mediowej Carat globalne wydatki na reklamę w tym roku spadną o 5,8 proc. Największe uderzenie dotknie prawdopodobnie...

Według prognoz sieci mediowej Carat globalne wydatki na reklamę w tym roku spadną o 5,8 proc. Największe uderzenie dotknie prawdopodobnie Wlk. Brytanię, dla której holding Aegis (w jego strukturach funkcjonuje Carat) prognozuje spadek o 7,1 proc. zamiast 2,2 proc. wzrostu prognozowanego ubiegłej jesieni. Wzrost na poziomie 2,2 proc. w Wlk. Brytanii przewidywalnie nastąpi w 2010 r.

Prognozy dla największego rynku reklamowego na świecie - Stanów Zjednoczonych - zakładają spadek na poziomie 9,8 proc. z nieznacznym wzrostem na poziomie 0,7 proc. w 2010 r. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: ,