Miesięcznik “Aktivist” wydawany przez Valkea Media SA będzie miał nowy layout, nowe rubryki i nowe logo.
– Od dłuższego czasu odczuwaliśmy potrzebę odświeżenia pisma. “Aktivist” zawsze dyktował trendy, był o krok do przodu w porównaniu z konkurencją – mówi Zuzanna Ziomecka, wydawca miesięcznika.
W nowym layoucie pojawią się rozwiązania znane z internetu, np. tagi, suwaki nawiązujące do skali głośności oraz linki. Dodatkowo magazyn postanowił położyć większy nacisk na zdjęcia oraz na kulisy życia gwiazd pop- i kontrkultury oraz samej redakcji. W miesięczniku pojawią się też nowe działy Mashup oraz Miejskie Gatki. Autorką nowego layoutu jest Magda Piwowar, która odpowiadała m.in. za oprawę graficzną druków Pawilonu Polskiego nagrodzonego na Biennale Architektury w Wenecji. Na swoim koncie ma także przygotowanie szaty graficznej innego tytułu Valkea Media – miesięcznika dla rodziców “Gaga”.
Zmianom w “Aktiviście” będzie towarzyszyła kampania na infoscreenach w metrze warszawskim i na nośnikach City Channel Bus obecnych w największych miastach Polski, w wyszukiwarce Google oraz w serwisach internetowych prasy branżowej. Dodatkowo na wybranych wydarzeniach patronackich będą rozdawane egzemplarze pisma.
Zuzanna Partyka, menedżer działu reklamy miesięcznika, dodaje, że z uwagi na zmianę szaty graficznej, sposobu składu i wprowadzenia nowych działów “Aktivist” przygotował nowe, niestandardowe oferty dla reklamodawców. (MB)