Kraj

AMERBANK WYBRAŁ AGENCJĘ DO NAJBLIŻSZEJ KAMPANII REKLAMOWEJ

Agencja reklamowa AMC Studio 4 Sp. z o.o. wygrała przetarg na organizację kampanii reklamowej dla AmerBanku SA. W przetargu brało...

Agencja reklamowa AMC Studio 4 Sp. z o.o. wygrała przetarg na organizację kampanii reklamowej dla AmerBanku SA. W przetargu brało udział 15 agencji w tym, oprócz AMC Studio, m.in.: Market Link, Papagayo, Propaganda i Capitol. Agencja AMS Studio 4 będzie odpowiedzialna za kreację i strategię jak również planowanie i zakup mediów dla kampanii. Najnowsza kampania wizerunkowa AmerBanku, której budżet wynosi 250 tys. zł, ruszy prawdopodobnie na początku maja br. i potrwa do końca czerwca, a wznowienie zaplanowane jest na wrzesień br. Kampania będzie przebiegać wyłącznie w regionalnej prasie codziennej w woj. mazowieckim i wielkopolskim. AmerBank istnieje na polskim rynku od 1991 r. i posiada dwa oddziały: w Warszawie i Poznaniu. Bank specjalizuje się w udzielaniu kredytów oraz depozytach i jak powiedziała Aneta Winarska, specjalista ds. marketingu AmerBank SA, największymi konkurentami w tym segmencie usług bankowych są dla AmerBanku BRE Bank i Raiffeisen Bank Polska. Agencja AMS Studio 4 istnieje od 1995 roku. W 2000 roku przystąpiła do międzynarodowej sieci niezależnych agencji Nexxus i od tego czasu zajmuje się również komunikacją marketingową. Do ostatnio zdobytych przez agencję klientów, obok AmerBanku, należą: Austriacki Ośrodek Informacji Turystycznej, Gerolstainer (napoje Dobrawa) oraz BISE Bank. (PR)