M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Szef Google uważa, że wydawcy prasowi muszą szukać nowego modelu działania

Serwis Dzienny | 9 kwietnia 2009, 06:45

Eric Schmidt, chief executive Google, twierdzi, że właściciele wydawnictw prasowych powinni poszukiwać "nowego formatu" dla swojego kontentu, i przekonuje, że...

Eric Schmidt, chief executive Google, twierdzi, że właściciele wydawnictw prasowych powinni poszukiwać "nowego formatu" dla swojego kontentu, i przekonuje, że gigant wyszukiwarkowy jest gotów odegrać znaczącą rolę w tej transformacji.

Według niego Google zrewolucjonizowało zarówno przemysł reklamy, jak i mediów, ale w obu przypadkach jest postrzegane jako "frenemy" [czyli jednocześnie przyjaciel i wróg - red.].

Podczas konferencji w San Francisco Schmidt przekonywał, że gazety powinny zidentyfikować aktualne oczekiwania odbiorców, zaadaptować się do nowych warunków i nowych metod dostarczania treści, w tym uwzględnić bardziej spersonalizowane podejście do odbiorców. (WARC.com)

Czytaj więcej na temat: ,