M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowość Oceanica powalczy o konsumentów marek: Vichy, La Roche-Posay, Avene

Serwis Dzienny | 9 kwietnia 2009, 06:45

Firma kosmetyczna Oceanic wprowadza do sprzedaży nową linię AA IntensiveTherapy. Jak przekazała Magdalena Zasada z biura prasowego Oceanica, będą to...

Firma kosmetyczna Oceanic wprowadza do sprzedaży nową linię AA IntensiveTherapy. Jak przekazała Magdalena Zasada z biura prasowego Oceanica, będą to pierwsze polskie ekskluzywne dermokosmetyki stworzone z myślą o intensywnej pielęgnacji skóry wrażliwej i skłonnej do alergii.

W skład linii wchodzi 13 produktów. Według przedstawicieli firmy na półce aptecznej wśród produktów w cenach 50-70 zł dotychczas królowały m.in. marki: Vichy, La Roche-Posay, Avene. Intencją firmy było stworzenie serii konkurencyjnej dla tych brandów.

Swojej przewagi Oceanic upatruje m.in. w: skoncentrowanej formule produktów, kompozycji bezpiecznej dla alergików i osób o wrażliwej skórze, kreacji opakowań oraz podejściu do konkretnych problemów skóry. Sugerowana cena produktów będzie wynosiła 55-80 zł.

Seria AA IntensiveTherapy od połowy kwietnia będzie dostępna w aptekach. Wprowadzenie marki wspiera kampania reklamowa w wysokonakładowych magazynach kobiecych (m.in.: "Pani", "Zwierciadło", "Wysokie Obcasy"). Przygotowaniem i przeprowadzeniem kampanii firma zajęła się we własnym zakresie. Wartość budżetu nie została podana. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,