Kraj

Play znowu porównuje się w reklamach z konkurentami

P4, operator sieci komórkowej Play, zdecydował o zakończeniu dotychczasowej kampanii reklamowej oferty Play Fresh, której bohaterami były postaci: porucznika Borewicza...

P4, operator sieci komórkowej Play, zdecydował o zakończeniu dotychczasowej kampanii reklamowej oferty Play Fresh, której bohaterami były postaci: porucznika Borewicza (Bronisław Cieślak) z serialu “07 zgłoś się”, kota Filemona i Żubra. Zamiast nich przygotował nową odsłonę pt. “Rentgen”, w której “prześwietla” i porównuje swoją ofertę z ofertami konkurencji.

Na pierwszy ogień poszło porównanie Play Fresh z ofertą Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa), jednak jak dowiadujemy się w P4, w kolejnych odsłonach kampanii znajdą się też porównania ofert innych operatorów. – Ponieważ konkurenci natychmiast zareagowali na naszą ofertę Play Fresh i pojawiły się ich reklamy, w których chwalili się cenami 29, a nawet 25 groszy za minutę, postanowiliśmy “prześwietlić” te reklamy, żeby konsumenci sami mogli przekonać się, która oferta jest rzeczywiście najtańsza – przekonuje Marcin Gruszka, rzecznik sieci Play.

Kreację kampanii Playa przygotowała agencja Change Integrated, a planowaniem i zakupem mediów zajął się ZenithOptimedia.

Prowadzona pod koniec ub.r. przez Play kampania “Z Play do Plusa taniej niż z Plusa do Plusa” (identyczne hasła dotyczyły też Ery i Orange) zaowocowała pozwem do sądu, jaki przeciw P4 złożył Polkomtel (sprawa jest w toku). (MB)