Zagranica

Władze Nowego Jorku promują miasto wśród homoseksualistów

NYC & Company, organizacja zajmująca się promocją Nowego Jorku, przygotowała kampanię reklamową miasta adresowaną do gejów i lesbijek. Projekt o...

NYC & Company, organizacja zajmująca się promocją Nowego Jorku, przygotowała kampanię reklamową miasta adresowaną do gejów i lesbijek. Projekt o nazwie “Rainbow Pilgrimage” ma być prowadzony przez rok i jest związany z 40. rocznicą zamieszek w barze Stonewall Inn (w nowojorskiej dzielnicy Greenwich Village), kiedy to homoseksualiści wystąpili w obronie swoich praw. Reklamy mają promować Nowy Jork jako miasto przyjazne osobom homoseksualnym.

George Fertitta, CEO of NYC & Company, uważa, że Nowy Jork jest kultowym miejscem wśród gejów i lesbijek, i liczy na zwiększenie ich liczby wśród turystów odwiedzających metropolię. Reklamy interaktywne i outdoorowe pojawią się m.in. w Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. (“BrandRepublic”)