Kraj

"Ranczo" najchętniej oglądane w Wielkanoc

Według AGB Nielsen Media Research w święta wielkanocne (11-13 kwietnia 2009 r.) statystyczny Polak spędził przed telewizorem 4 godziny i...

Według AGB Nielsen Media Research w święta wielkanocne (11-13 kwietnia 2009 r.) statystyczny Polak spędził przed telewizorem 4 godziny i 47 minut, czyli 30 minut mniej niż rok temu (22-24 marca 2008 r.).

W zestawieniu najchętniej oglądanych programów telewizyjnych na czele był serial “Ranczo” w TVP1, który zgromadził 7,7 mln widzów (SHR 48,71 proc.). Na drugiej pozycji znalazł się serial TVP2 “M jak miłość” (AMR 5,6 mln widzów, SHR 33,93 proc.), a na trzeciej “Wiadomości” TVP1 (4,6 mln, 33,1 proc.).

Pod względem udziałów głównych graczy na rynku telewizyjnym w stosunku do poprzednich świąt wielkanocnych spadek odnotowały wszystkie stacje: TVN o 3,89 punktu procentowego (udział w tegoroczne święta wyniósł 15,23 proc.), Polsat o 1,09 punktu procentowego (udział w br. wyniósł 13,66 proc.), TVP1 o 0,62 punktu procentowego (21,86 proc.) i TVP2 o 0,06 punktu procentowego (udział tegoroczny 18,11 proc.). Wszystkie dane dotyczą widowni powyżej 4. roku życia. (PM)