Kraj

Nikon prowadzi loterię z nagrodami o wartości 600 tys. zł

Nikon Polska rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową kompaktowych aparatów fotograficznych Coolpix. Ich sprzedaż wspiera loterią z pulą nagród o wartości prawie...

Nikon Polska rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową kompaktowych aparatów fotograficznych Coolpix. Ich sprzedaż wspiera loterią z pulą nagród o wartości prawie 600 tys. zł. – To największy tego typu projekt w branży fotograficznej w Polsce – przekonują przedstawiciele firmy.

Dwumiesięczna kampania wizerunkowa aparatów Coolpix pod hasłem “Jakie barwy nosisz w sobie?” obejmie outdoor – reklamy na autobusach w największych miastach w kraju, reklamy w prasie (magazyny kobiece, lifestyle’owe, fotograficzne) oraz internet. Jest to część paneuropejskiej kampanii, którą Nikon przeprowadza równocześnie w kilkunastu krajach naszego kontynentu.

Kreacje reklam przygotowała europejska agencja Nikona – Duval Guillaume. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus.

Równolegle z kampanią wizerunkową Nikon przygotował też loterię konsumencką pod hasłem “Zatrzymaj barwy Nikona i wygraj!”. Dotyczy ona aparatów serii Coolpix i potrwa do 22 lipca. Nagrodami są: samochód osobowy Suzuki SX4 i 100 laptopów Dell Inspirion. Łączna pula nagród wynosi 589,2 tys. zł.

– To pierwszy tego typu projekt w branży fotograficznej w Polsce z tak atrakcyjną pulą nagród – mówi Katarzyna Romaniuk, kierownik marketingu Nikon Polska. Loterię realizuje agencja Sales Force 1.

– Wiosna jest okresem, kiedy w związku ze wzrostem zainteresowania konsumentów aparatami cyfrowymi intensyfikujemy nasze działania marketingowe – przyznaje Katarzyna Romaniuk. – Zarówno w kampanii wizerunkowej, jak i loterii konsumenckiej akcentujemy bogactwo kolorystyczne aparatów serii Coolpix – od delikatnych pasteli po klasyczną czerń – podkreślając, że wśród nich każdy może znaleźć kolor odpowiadający jego upodobaniom. (MB)