Kraj

45 proc. młodych rodzin odczuwa skutki kryzysu

Firma marketing services Pelargos i instytut badawczy Target Group przygotowały projekt badawczy Target Dziecko, który został przeprowadzony wśród matek małych...

Firma marketing services Pelargos i instytut badawczy Target Group przygotowały projekt badawczy Target Dziecko, który został przeprowadzony wśród matek małych dzieci. Badaniem objęto blisko 24,8 tys. matek dzieci w wieku 0-24 miesiące, mieszkających na terenie 4750 lokalizacji (miast i wsi) w całym kraju. W ramach badania ocenionych zostało ponad 500 marek produktów adresowanych do małych dzieci i mam.

Obie firmy zaprezentowały jedynie kilka wyników projektu z obszaru wydatków młodych rodzin i stosunku do bieżącej sytuacji gospodarczej. Wynika z nich, że średnie miesięczne wydatki na dziecko w wieku 0-24 miesiące wynoszą 603 zł.

Z badania wynika, że grupa 45 proc. młodych rodzin deklaruje, że odczuwa skutki kryzysu gospodarczego. Szczegóły projektu nie zostały ujawnione. (JP)