Agencja Prime PR rozpoczyna projekt Auto-Boss Moto Movies – multimedialny przewodnik motoryzacyjny.
W ramach przedsięwzięcia realizowanego na rzecz firmy Auto-Boss, śląskiego dilera samochodów marki Ford i Volvo, specjaliści od motoryzacji odpowiadają na pytania internautów. Odpowiedzi w formie krótkich filmów oraz opisów tekstowych publikowane są na stronie dilera, a także w serwisie YouTube.
W ramach Moto Movies powstaje multimedialny poradnik zawierający najważniejsze informacje związane z zakupem, finansowaniem, serwisem i eksploatacją samochodu. Pierwsze publikacje w internetowym poradniku odpowiadają m.in. na pytania związane z zakupem samochodu używanego oraz “ekologicznym” prowadzeniem pojazdu. Poradnik dostępny jest wyłącznie w internecie pod adresem: www.youtube.com/motomovies oraz www.motomovies.autoboss.com.pl.
Internauci zadają pytania głównie poprzez internetowe fora motoryzacyjne: Fordclubpolska.org oraz Forumvolvo.pl, które zgodziły się być parterami akcji. Na podstawie najczęściej pojawiających się pytań internautów i odpowiedzi specjalistów z firmy Auto-Boss powstają kolejne treści tworzące poradnik. Akcja Auto-Boss Moto Movies potrwa do końca maja 2009 roku. (BG)