Agros Nova prowadzi kampanię wizerunkowo-produktową marki Pysio pod hasłem “Wyhacz album, zbierz naklejki – prosto z małej Pysia butelki”. Działania prowadzone są w telewizji (m.in.: TVP1, Polsat i kanały dziecięce).
Kreację kampanii przygotowała agencja CzteryCzwarte. Spot wyprodukował dom produkcyjny Oto Film. Media zaplanował i kupił MediaCom.
Zdjęcia do spotu zostały zrealizowane w Muzeum Geologicznym Państwowego Instytutu Geologicznego w Warszawie, wzbogacono je animacją autorstwa Tomasza Bagińskiego.
Pysio przybliża dzieciom świat dinozaurów kolekcją 40 naklejek i albumem z ciekawostkami.
Kampania to kolejny etap wsparcia nowej oferty produktowej marki Pysio – soków bez dodatku cukru. Promują ją również nowa strona internetowa www.pysio.pl, zestaw podarunkowy oraz promocja konsumencka zachęcająca dzieci do kolekcjonowania naklejek z dinozaurami ukrytych pod etykietami soków Pysia. (DD)