Kraj

Reklamy "Gazety" w konwencji Polskiej Kroniki Filmowej

Agora SA rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową "Gazety Wyborczej" związaną z jej 20-leciem istnienia. Spoty telewizyjne wyreżyserowane przez Pawła Łozińskiego zostały...

Agora SA rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową “Gazety Wyborczej” związaną z jej 20-leciem istnienia. Spoty telewizyjne wyreżyserowane przez Pawła Łozińskiego zostały nakręcone w konwencji Polskiej Kroniki Filmowej. W sondzie ulicznej stylizowanej na rok 1989 respondenci przewidują, jak będzie wyglądać Polska za 20 lat. Filmy reklamowe emitowane są w: TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, stacjach tematycznych oraz sieci kin Multikino.

Kampania w telewizji potrwa do 8 maja br.

Reklamy “Gazety Wyborczej” pojawią się również na nośnikach outdoorowych AMS w całej Polsce oraz w serwisie Wyborcza.pl. Kreację kampanii stworzyła agencja Jasieński & Stadnicki Advertising, spoty wyprodukowało studio CutCut, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Starlink. Wartość budżetu nie została podana. (JD)