Kraj

Agencja BuM zmienia nazwę na Bimers; Janusz Mazurczak opuszcza jej szeregi

Agencja BuM, założona siedem lat temu przez byłych dyrektorów agencji Grey - Marka Bimera i Janusza Mazurczaka - zmieniła nazwę...

Agencja BuM, założona siedem lat temu przez byłych dyrektorów agencji Grey – Marka Bimera i Janusza Mazurczaka – zmieniła nazwę na Bimers. Wiąże się to z odejściem z firmy Janusza Mazurczaka, który po 20 latach pożegnał się z reklamą i wrócił do wyuczonego zawodu scenografa. Najbliższy jego projekt to budowa scenografii do angielskiego horroru realizowanego w Polsce przez Universal UK (Mazurczak będzie odpowiedzialny m.in. za rekonstrukcję XVII-wiecznej wioski angielskiej) w koprodukcji z Blast Factor Group. Film będzie miał światową dystrybucję.

Wyjście z agencji związane było z odsprzedażą posiadanych przez Mazurczaka udziałów w BuM (wraz z Bimerem byli głównymi udziałowcami). Agencja ma teraz pięciu udziałowców, Marek Bimer ma najwięcej udziałów.

Agencja Bimers zatrudnia obecnie 10 osób, jej główni klienci to m.in.: Radio Zet, Eurobank, Teva Pharmaceuticals, Polski Lek. (AMS)