Koncern L’Oreal Polska realizuje nową komunikację marketingową dla dermokosmetycznej marki Vichy. Do tej pory produkty, które dostępne są tylko w aptekach, w swoich działaniach promocyjnych skupiały się na problemie, z jakim preparat ma walczyć. W tym roku Vichy chce dotrzeć do konsumentki, komunikując efekt stosowania preparatów, pokazać skórę od strony piękna, a nie dotykających ją procesów. Marketer zmienił hasło z “Vichy. Zdrowie to podstawa. Zacznij od skóry” na “Vichy. Zdrowie jest piękne”. Nie rezygnuje jednak z podstawowych wartości marki, na jakich do tej pory bazowała, czyli innowacyjności oraz zaplecza naukowego.
Jednym z elementów obecnych działań jest uruchomienie platformy Vichy Consult. Jest to indywidualny wirtualny program, w którym pacjentka może m.in. dokonać pełnej diagnostyki skóry, znaleźć odpowiednie produkty i sposób pielęgnacji dopasowany do rodzaju i stanu skóry, poprosić o konsultacje dermatologiczne oraz uczestniczyć w programie lojalnościowym, w którym za zakup produktów Vichy oraz aktywność w programie Vichy Consult zdobywa się punkty, które można wymienić na produkty Vichy. Platforma jest promowana w prasie i internecie oraz w aptekach.
Od strony reklamowej za markę Vichy odpowiada Euro RSCG Warsaw, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy ZenithOptimedia. (JD)