Kraj

Vichy zmienia komunikację i stawia na piękno

Koncern L'Oreal Polska realizuje nową komunikację marketingową dla dermokosmetycznej marki Vichy. Do tej pory produkty, które dostępne są tylko w...

Koncern L’Oreal Polska realizuje nową komunikację marketingową dla dermokosmetycznej marki Vichy. Do tej pory produkty, które dostępne są tylko w aptekach, w swoich działaniach promocyjnych skupiały się na problemie, z jakim preparat ma walczyć. W tym roku Vichy chce dotrzeć do konsumentki, komunikując efekt stosowania preparatów, pokazać skórę od strony piękna, a nie dotykających ją procesów. Marketer zmienił hasło z “Vichy. Zdrowie to podstawa. Zacznij od skóry” na “Vichy. Zdrowie jest piękne”. Nie rezygnuje jednak z podstawowych wartości marki, na jakich do tej pory bazowała, czyli innowacyjności oraz zaplecza naukowego.

Jednym z elementów obecnych działań jest uruchomienie platformy Vichy Consult. Jest to indywidualny wirtualny program, w którym pacjentka może m.in. dokonać pełnej diagnostyki skóry, znaleźć odpowiednie produkty i sposób pielęgnacji dopasowany do rodzaju i stanu skóry, poprosić o konsultacje dermatologiczne oraz uczestniczyć w programie lojalnościowym, w którym za zakup produktów Vichy oraz aktywność w programie Vichy Consult zdobywa się punkty, które można wymienić na produkty Vichy. Platforma jest promowana w prasie i internecie oraz w aptekach.

Od strony reklamowej za markę Vichy odpowiada Euro RSCG Warsaw, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy ZenithOptimedia. (JD)